Måndag hela veckan

Då var det måndag och helgen slut, den gick fort.
Kusinen var på besök och det var trevligt men lite väl kort och intesivt...hon var tvungen att jobba idag och då kunde jag ochså lika bar jobba,fast det blir hemgång vid 12.30! Sen bär det av till BVC med dottern på 4-års kontrollen,hon blev jätte upprörd när hon fick veta att hon skultte dit,men nu ska det bli roligt.

Det hände mycket i helgen,after work med jobbet och sen utgång och jag vet faktikst inte när det har varit så kul ute senast.! Lördagen bjöd på en seg morgon där huvet inte riktigt ville hänga med...blev shopping och en flygtur (stackars kussen hon är lite flygrädd,men det var bara att hoppa in å se glad ut...hon var rädd och 4-åringen brevid henne ville inte landa utan flyga mer *S*)
Blev middag med en film och frossa i onyttigheter i soffan...30 min i filmen ja då sov Jonna!
Söndagen bjöd på ännu mer shopping,måste lägga ut nya bilder från helgen.

Hittade en underbar jacka som jag SKA ha...skorna jag hitta får jag nog gå hem å blinka lite mer innan man kan köpa dom...Vagabond skor med rågummisula för 1200:-... tycker inte det är ok att köpa så dyra skor när man köper skor ofta,men dom här var sjukt snygga!
Jag köpte iaf en ny jacka, jag ock kragen på den andra jackan gick inte ihop så den fick lämnas tillbaka. Jaja trivs man inte riktigt så ja då ska man inte behålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0