Vart tog helgen vägen?

Den bara försvann,så trött var jag *S* .
Igår blev det en sväng ut i butikerna att leta efter en baddräkt till dottern som ska börja simskolan på fredag...det var ju det lättaste,inte.
Helt urplockat på badgrejer,och på Intersport måste jag säga att jag blev besviken men jag hitta en iaf. Men personalen kan ju inte stolekarna på kläderna där inne,3personer var tvungan att kolla vad det var för storlek. Det blev en Speedo dräkt,så nu ska hon bli simproffs!El inte för en kollega säger att det inte ligger så mycket pengar i det...så det får bli Golf!

Ja eftersom jag "ändå" var och sprang bland alla butikerna så ja...jag hitta något till mig själv oxå såklart,en ny jacka...sååå snygg! Bild kommer. Blev lite värmeljus och servetter på IKEA och nya runda bordstabletter,gissa färgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0