Helg!

Då var det dags för helg, skönt! Då var det besök av svärpäronen hela helgen, dom ska ju fira dottern som fyller 4.
Veckan har gått bra på jobbet, ja förutom den lilla missen att jag istället för att vara på jobbet kl 06.00 så vakna jag 06.00......sådär kul va, lagom pinsamt det händer ju bara inte. Tack och lov så gick man ju på lära så man inte körde skarpt då hade det verkligen varit jobbigt.
Var och hälsade på min gode vän Daniela ute på hennes arbetsplats, skulle bara droppa av en film men klart man blev  kvar i drygt 1½ och snacka skit! Man behöver det ibalnd, och med det här jobbet så måste man passa på att ses dom tillfällena man hinner.

Ska föröska få med mig han som ville ha en stationär dator till IKEA och hjälpa mig leta efter ny hylla med förvaring så vi kan få det snyggt här inne....men han säger att han är allergisk mot IKEA....män,inte bra till mycket säg. ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Tack för sällskapet igår!! Du räddade min kväll. Jag klättrade längs väggarna ändå sista timmen.....Hade nog fått totalt psykbryt om du inte hållit mig sällis.

2007-09-08 @ 12:28:08
URL: http://ladyinblue.blogg.se
Postat av: Jonna

Jodu jag vet hur tungt det kan vara,ibalnd bara önskar man att man vore någonannanstans *S*

2007-09-08 @ 18:02:06
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0