Lååååångledig!

Yes,snart slutar man jobba...sen blir det att vara "ledig" i 6 hela dagar.Jösses vad skönt det ska bli!
Men jag kan ju inte bara shoppa så jag får nog ta och roa mig hemma oxå,tänker föröska hitta ny tapet till köket inkl nya gardiner.
Tänker måla den där lilla biten under trappan som varit omålad sen vi flytta in(jag vet jag skäms)  och så tänkte jag rensa upp i trädgården och så har jag läst att man kan slänga ner nya lökar redan nu så det blir fint till våren....vi får se måste läsa lite till *S* (är ju rookie på trädgårdsarbete).

Någon som vill följa med på shopping i helgen????Snälla vill inte gå själv

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej! Du funderar inte på att åka till södertälje nästa vecka och jobba lite extra?? Verkar kul. Funderar själv på det. 2-3 dagar låter ju kul! Vi har fått förfrågan fr. jonas

2007-09-28 @ 19:45:25
URL: http://ladyinblue.blogg.se
Postat av: Jonna

Enda förfrågan jag fick var i tannefors.......sur

2007-09-28 @ 20:24:25
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0