Redan söndag

Vart tog helgen vägen?Den gick fort måste jag säga. Men vi har haft trevligt,var med "tant Daniela" i Mjölby igår och hade det mysigt. Gick i lite affärer(dom få som finns,men än dock) åt lunch. Efter en hel del tjat från den lille så åkte vi till Tornby och den stora leksaksaffären och byte den trasiga Blixten Machine (Mc Queen) sen var det frid och fröjd!

Fått frågan två ggr om man kan jobba i helgen,men det funkar ju inte eftersom sambon är iväg på flygutbildning. Doock så kom ju då frågan igår mitt på dan, varpå ute på Tornby så ser jag killen som ringt in och sjukanmält sig...tydligen hade den mesen låtit dösjuk i telefonen och skulle krypa ner under täcket,han hade 37,5 i feber......öhhh hallå vilken kvinna är hemma från jobbet med förhöjd kroppstemperatur? Jag säger då det och det har jag sagt innan,den personen behöver inte ringa mig när han behöver hjälp. Nog om den trista typen.

Facebook har väl alla vid det här laget hört talas om vid det här laget, jag gillar det stället skarpt! Man hittar gamla kompisar från skolan m.m El ja dom hittar mig,för dom har ju alla så "vanliga" namn så det är ju som att leta efter en nål i en höstack...men men dom hittar mig! *S*
Min gamla ungdomskärlek fann mig och han har ju alltid älskat musik och spela m.m trodde bara det var sånt där hobby intresse....men låter det här som hobbyintresse? Låter ju sjukt bra! Och när man frågar vad han gör...pysslar lite med musik *S*

Hmm...undrar om man skulle åka på IKEA idag el vänta till på onsdag då man är hemma hela dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0