Saknad tror jag minsann

Då var det full fart på jobbet igen, och jag måste nog säga att jag var saknad av både kollgor och besökare *S*
Känns bra att börja jobba igen nu efter semestrar, nu är det nya friska tag. Innan min ledigheten så var humöret nere i botten och jag lovar det var inte långt ifrån att jag la mig ner på golvet på jobbet och stor tjöt...det var nattsvart.
På onsdag så ska jag äntligen gå lära på nästa ställe så nu utökas kompetens banken igen så man kan bli mer rörlig på jobbet. Skönt det, för att sitta och glo på ett ställe är inget kul...då tröttnar man fort.

Köpte mig ett par nya stövlar igår, men jag vette sjutton om jag inte ska byta till dom andra. Den vänstra bilden är dom jag köpte men funderar på dom på högra bilden...vad tycks?

                                                 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Klart du ska behålla de du köpte. Snyggare tycker jag. Är hemma och är sjuk nu. Det var ju inte poppis på jobbet märkte jag... vad ska man göra då?? Kräkas på besökarena...;0)
Hade bra!! kram krmam

2007-09-03 @ 20:24:15
URL: http://ladyinblue.blogg.se
Postat av: Jonna

Klart man aldrig är poppis på jobbet om man blir sjuk,framförallt inte i det här yrket. Blir man sjuk så blir man sjuk så är det bara.
Ok jag måste fundera lite till *S* Jag kan då vela fram å tillbaka med grejer jag köper

2007-09-03 @ 20:38:39
URL: http://navygirl.blogg.se
Postat av: Emma

Ta dom till höger!!! Snyggast!!

2007-09-04 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0