Traumatiska upplevelse

Allt var frid och fröjd i Egypten, men väl på flygplatsen när vi chekat in våra väskor...ja då gjorde jag den fasansfulla upptäckten....JAG HADE GLÖMT MIN FN-RING PÅ HOTELLET.............det var hemskt och ledsen blev jag, varpå sambon svara "vi kan ju köpa en ny" HALLÅ...det handlar inte om att köpa en ny, och det är fusk utan om allt som den där ringen står för och har funnits där på fingret i många många år nu. Jag är ju känslomässigt bunden till den. (och varför kan somliga karlar inte bara hålla om en och trösta en utan att säga såna där korkade saker?)
Men som tur var så hitta sambon numret till reseledarn och dom tog då kontakt med hotellet, efter en stund så kom ringen med taxi till flygplatsen! Allt frid och fröjd igen, och nu kanske somliga fattar varför man aldrig tar av sig den där ringen, den ska helt enkelt sitta där på fingret!

                                              

Kommentarer
Postat av: envanliganna

Lite tur måste man ju ha!!
FN ring. Du har gjort mig nyfiken..
Ha en bra dag.
Envanliganna

2007-09-03 @ 08:43:27
URL: http://envanliganna.blogg.se
Postat av: Claudia Schiffer

Vilken tur att du hade en sådan redig och handlingskraftig karl som fixade biffen!

2007-09-03 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0