En punkt avprickad

Nu tog jag mig i kragen och bokade klipptid innan det är dags att vara snygg den stora dagen. Tur var det för det var den enda tiden hon hade den dagen jag ville.....jaha,fotograf har jag ju ochså lyckats pricka av listan,samt mat...jaha bara resten kvar då.
Ska man låta sig bli sminkad el ej,el bara köpa nytt eget? Tål ju inte smink nu.... och klädsel,hmm inte klar där heller...jaha vart ska detta sluta? Jaja inte så nog, ring har jag ju iaf hitta men den kanske man ska gå och beställa med snart...
Någon som känner att dom vill  vara kordinator får ju gärna ta över ;)

Update: Bokat tid på FACE Stockholm nu....

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha jag känner igen känslan med all planering. Men Face och frissan är ju bokad då är du hur snygg som helst så då kan du ta på dig vilken klänning du vill :) Om du vill kan jag hänga på någon dag om du ska titta i butiker...

2008-04-17 @ 08:30:11
URL: http://jennie.sjosvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0