Finaly

Kan man blogga igen,inte bra när dom ska göra om.

Hade skrivt ett inlägg här precis,klickade på publicera...då var man utloggad...och det som fanns kvar,ja det var första raden...*megascuk*

Iaf så ondgjorde jag mig över den ururlsa maten på Ghingis i söndags. Det var den sämtsa mongoliska buffén jag någonsin ätit. 1 av oss tre fick bra mat,vi andra fick sönderstekat nudlar trots att man hade haft på hur mycket steksåser som helst. Nä han tog ungerfär 5 tallrikar på en gång,lämnade några liggandes i ett hörn av stekbordet...ja då vet ju alla vad som händer med maten om den bara ligger där och steks...och detta ska man betala för? Och klagomålen tog dom inte så värst hårt på heller JÄVLA DÅLIGT GHINGIS. Sista gången jag gick dit iaf. Nä får hålla mig till den underbara restuarangen i Göteborg. Där tar kocken aldrig mer än 3 tallrikar och rör om i princip hela tiden.
Fick äta mig mätt på popcornen på bion istället. Filmen vi såg på var 27 Dresses, en gullig och rolig tjejfilm!

Tack för i söndags,det var super trevligt!

Kommentarer
Postat av: Satu

Tack själv :)
No more Ghingis..

2008-04-01 @ 17:04:42
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Kristian

Har Ghingis någonsin varit bra ?

njae...

Sanjay hälsar sågott och har 6månader kvar till småttingen kommer ut. Hans fru har fått dille på CSI miami så jag ska leverera ett par säsonger nästa gång jag åker ner.

Visst var det dej jag hälsade på i H-huset för någon månad sedan i all rush?!

lev gott

/K

2008-04-01 @ 20:43:39
URL: http://kristian.webblogg.se
Postat av: Jonna

Satu: No more Ghinigs,suuur fortfrande. Bortslösade pengar helt kastade i sjön.

Kristian: Ska dom ha barn,va roligt!
Jepz det var jag i H-huset,jag hälsade som jag brukar på folk man känner...sen kom jag på att jag nog inte gjorde det,men sen kom jag nog på att det allt var du *S*

2008-04-02 @ 06:53:34
Postat av: Anette

Jag vet, stora väskor är bra, bara det att man lätt pckar så mkt så det blir astungt!
Tråkigt att besöket på Ginghis inte var bra, har bara käkat lunch där men alltid varit nöjd då...
Kul med bio, var länge sen nu.
KRAM :)

Ps. Fifibags syr cityväskor som är alldeles lagom små. Där kan du ju även specialbeställa efter dina egna önskemål, färg på axelbandet, färg på dragkedja, strl etc etc.

2008-04-02 @ 08:29:22
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Milla

Hej!
Tävla om en ny design i min blogg!

2008-04-02 @ 12:44:34
URL: http://www.amilas.blogg.se
Postat av: Jonte

Synd på ghingis. Det brukade vara riktigt bra tycker jag. Det sämsta var att man alltid låg i fosterställning när man kom hem. Så jävla mätt.
Skulle vi ses på söndag yrade din sambo om ?
Var länge sen nu. Satu vill ha hjälp o dra ris så jag o johan kan ju göra det så kan ni damer prata strunt under tiden. Jag tror att nisse dessutom saknar johanna haha. Ha det gott.

2008-04-02 @ 20:20:05
Postat av: Jonna

Japp vi tänkte om vi skulle åka till stubbegården (www.stubbegarden.se) Kan ju vara mysigt. Sen kan vi väl dra ris,el som du sa ni kan och vi snacka skit under tiden och Johanna kan jaga Nisse pisse ;) *S*

2008-04-03 @ 07:36:56
URL: http://navygirl.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, men tandborsten har han med sig! Så det får duga med utbytt lås! :P Och så har jag hans bilnycklar, hehe!

Jag vill också se 27 dresses! Skulle ha gjort det förra helgen, men lillasyster sprang sönder sladden från datorn till tvn..

Ha det underbart!

2008-04-03 @ 07:49:36
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0