Jesse James

Blev en rulle i helgen...Jesse James, den var så bra så att efter 25 min slockna jag i soffan....så bra var den!

Handlat kläder har jag försökt mig på, går inget vidare. Varför ska det vara så förbannat svårt att hitta kläder till den växande magen? Allt som finns på den särskilda lilla avdelningen är ju i storlek gigantiskt...och vanliga byxor kan man ju inte ha. Efter mycket om så hittade jag iaf ett par svarta linnebyxor, en fin topp och köpte två vanliga linnen i en storlek större än vanligt. Sen tog det tvärstopp. Usch för att behöva ge sig ut igen... drar ut på det. Inget kul att shoppa nu för tiden, bara jobbigt ont som måste göras .... kan ni tänka er att den här shopaholicen säger så...undrra hur länge det håller i sig *S*

Fösökt börja rensa upp i rabatten...går ju sådär. Men det får ta tid, lite nya blommor har jag slängt i och ska köpa fler tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, har missat något verkar det som?!!
Grattis till den kommande familjemedlemen!!!
Ha en bra dag ;)

Kram

2008-04-28 @ 12:40:58
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Daniela

Hej och tack för igår!! Mycket trevligt och mycket god mat och gott sällskap!
Säg till om du vill gå lite på stan eller tornby i helgen! Jag behöver tillskott i min garderob inför alla nya utmaningar..KRAM!!

2008-05-02 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0