Sicken skräpfilm

Hyrde med oss Shoot´Em up igår,och herregud vilken jävla dålig rulle. Efter 30 min kolla man på klockan,efter 35 kolla man igen...efter 44 igen...vips hade det gått 66 min...är det inte slut på eländet snart...och tack gode gud den höll bara på i 74 min. Det var pang pang från första början, inget bra pang pang utan sååååå dåligt och overkligt och bara så himla B. Och detta äckliga porrandet som var ibalnd. Och vet ni vad det värsta med hela filmen var då....det var Clive Owen som hade huvudrollen...hur kunde jan ställa upp i sen sån dålig film? To m sambon sa det ju...då är det riktigt illa. Hade mina förhoppningar om att slockna ibland och sambon han tänkte resa sig upp många ggr och gå...men vi såg den klart.

REKOMMENDERAS EJ
image251

Kommentarer
Postat av: Satu

ahh den verkat lite tveksam.. låter den stå kvar på hyllan nästa gå¨ng då.. för en hel film b-pang pang är bara utråkande :)

Ha en bra dag!
KRams

2008-04-07 @ 13:24:57
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0