Drömmen om att kunna klä sig "normalt" igen...


Kommentarer
Postat av: ilhana

gillade skon där :) snyggt!

2008-08-28 @ 12:50:33
URL: http://sorandom.org/
Postat av: sanibo

vad är det som hindrar dig nu?

2008-08-28 @ 13:00:18
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Jennie

hmm har den där Sanibo missat att du är gravid eller...(?) Jag förståd att du menade i din "normala" storlek... utan magen :)

2008-08-28 @ 13:13:35
Postat av: Daniela

hej,



Har spanat in två barnvagnar som jag kan tänka mig att köpa. Vill ha din åsikt bara..

Brio Sing med ligg och sitt del. Hårda hjul. Olivgrön lutar det åt. Kostan 4800 kr nu för hela paketet inkl skötväska...på babyproffsen

eller

Quinny Freesstyle med lufthjul. 3700 från tyskland



Alla säger olika gälllande hjulen. Vissa säger att man bara måste ha lufthjul och andra säger att de hårda är bäst...är förvirrad..



HJÄLP!

2008-08-28 @ 14:20:04
Postat av: Jonna

Daniela:

Sing har jag hört upplevs som väldigt bred baktill,blir trång i butiker m.m

Samt sittdelen är det inte raklångt liggläge på. Och oerhört trångt med åkpåse i.Vilket ni ju måste ha med tanke på årstiden.

samt så bygeln i sittdelen går väldigt högt upp på det lilla barnet.



Quinnyn vet jag inte så mycket om, upplevde den som tung när vi testade oss fram.

Och det här med hjulen, det är en smaksak. Vi hade lufthjul sist, nu ska vi testa hårdahjul.

2008-08-28 @ 15:00:44
Postat av: Jennie

Det låter som ni ska köpa bil. diskuterar prestanda och komfort... :)

2008-08-29 @ 08:08:47
URL: http://jennie.sjosvard.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jennie lilla vännen, vänta tills den dagen du själv sitter där och ska välja vagn....oj oj oj... ;)

2008-08-29 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0