Hemma och sjuk

Usch igår på jobbet så mådde jag skit, näsan rann,värk i hela kroppen och tung i huvet. Så idag är jag hemma och blir så imorgon med. Undrar om det är influensan man åkt på. Inget najs. Vi som ska åka till GBG och Onsala i helgen. Stor flygdag på Säve, och självklart så flyger ju maken ner med SK50:n. Övriga familjen får ta bilen ner.... sen på kvällen är det hamnfest med räkfrossa i Gottskär. Övernattning på segelbåt...jaja vad är väl en bal på slottet. Mår jag så här så blir det inget utav det =( . Helt orkeslös är man.


Kommentarer
Postat av: Jennie

låter som min senaste helg då jag var med jobbet i Bohuslän och bodde ett stenkast från havet och hade räkfrossa på kvällen.

2008-08-28 @ 13:15:29
Postat av: Anette

Flyger din kille?!

2008-09-05 @ 22:18:27
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0