Jakten på vinterkläder fortsätter

Ja inte ens jag vill punga ut med dom priserna dom ska ha för bra funktionsplagg till dottern. Visst det är skitbra funktionsplagg och det används som det ska och det är ofta värt varenda krona. Men det är liiiite väl dyrt 2600:- till en 5-åring.
Funktionerna jag söker är,slitstarka,vattentåliga,kan torktumlas och hängas i torkskåp...det kan man med dom ovannämnda. Men skam den som ger sig, har hitta ett ställ från Helly Hansen...OCH i färgen rosa/lilla som uppfyller samma krav!! OCH inte nog med det...bra mycket billigare, byxorna hitta jag till nedsatt pris frå 499:- till 349:- och Jackan kostar 699:- Helt ok tycker jag! För skitplagg köper jag inte, såna somm går sönder efter en vildare tur i skogen el där hon ska behöva frysa för plaggen suger upp vatten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0