Ny vecka nya tag

Då var det ny arbetsvecka, tur man är ledig imorgon. Måndagar är pest.
Dock så ska vi träffa läkaren imorgon angående kommande förlossning. Samt lite kontroll hos barnmorskan. Tänk nu är man gravid i v32...först gick det så långsamt. Nu bara rusar tiden iväg i rasande tempo.

Är så glad över vilka vänner man har. Idag hämtade Daniela dottern på förskolan och dom drog iväg till simhallen. Hon trivs så bra med Daniela och det känns tryggt!
Så tack för idag Daniela!Du vet vart du kan vända dig sen när du behöver barnvakt ;) 


Kommentarer
Postat av: Daniela

Ha ha ha, det är väl klart jag har en baktanke med allt....;0) Nejdå..du har en jätterolig dotter så det är bara kul att vara barnvakt! Jag var dock helt slut igår kväll...Åt en delikatoboll och en kopp te och sen slocknade jag...

Vi får se om det kan bli en tripp till babyproffsen senare idag? Ring mig senare. Nu har jag huvudvärk tyvärr så jag hoppas det släpper..

Kram!

2008-08-26 @ 08:24:43
Postat av: Jennie

Hoppas det går bra hos läkarn och att du får som du vill till kommande förlossning.



Massor av kramar...

2008-08-26 @ 09:42:50
URL: http://jennie.sjosvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0