Skam den som ger sig

Kom ju på att MQ finns i Motala ochså, tänkte sätta mig i bilen och åka iväg. Men som tur var så ringde jag först, där fanns inte jackan...hon kolla om den fanns i Norrköping, nope. Och inte i Göteborg heller. Dock så fanns den i Gävle, kanon tog numret och ringde svärmor. Jodå dom kunde åka och köpa jackan. Ringer butiken...

Hon-"ska kolla om den storleken finns,inte alltid det stämmer i systemet....Ska kolla på lagret,jodå den finns...MEN vi får inte hänga undan rea plagg...."
Jag-"Nähä och ändå står du på lagret och håller i en jacka som inte ens hänger ute i butiken"
Hon-"Ja men det måste vara lika för alla ju,vi får inte hänga undan rea-plagg"
Jag- "jaha så mina svärpäron ska åka in från Sandviken till Gävle på vinst och förlust?"
Hon-"Ja men det är ingen stor rush här idag så den försvinner nog inte...."
Jag-"Öhhhhhhhhhh...ja tack då för ingenting
Sen divideras det ett tag fram och tillbaka.
*Klick*

Jaha men som tur är så har jag så otroligt snälla svärföräldrar som åkte in till Gävle och kolla om den fanns kvar. Och det fanns den! Men svärmor muttra något om att hänga unda, varpå killen i kassan frågar "vill ni hänga undan den, och tar i jackan och ska göra det"
MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dom fick ju inte göra det. Att jag inte blev galen när jag hörde det. Jäkla  tur för den tjejen att jackan fanns kvar i storlek.

Inte så bra bilder, men jag är såååååå nöjd!! Och tusen tack Hilde för hjälpen!




Kommentarer
Postat av: Anette

Så snygg! Kul att du äntligen fick tag på en jacka du tycker om ;)

2008-12-05 @ 22:37:29
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jättesnygg!

Jag kan inte komma och fika imorgon. Har åkt på en förkylning och halsont och måste vila. Vill inte smitta er heller.

Kanske vi kan ta´t nästa helg?

Kram!

2008-12-06 @ 09:40:31
Postat av: Jonna

Haha Jag vet Anette!!Så himla glad nu!



D: Krya på dig!

2008-12-06 @ 10:48:14
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Den va nice!!

2008-12-06 @ 20:05:06
Postat av: Jennie

Skönt, du som hade sån ångest för att du inte hittade någon jacka.

2008-12-10 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0