Tokig

Blir galen, hittade världens snyggaste jacka på MQ idag. Tillråga på så var det 50% på alla jackor. Fanns en kvar och den satt preciiiiiis kring midjan,men bra i övrigt....men vaken mamma el hon i butiken tyckte jag skulle ha den. Och det är ju inte så skönt el snyggt med en jacka som sitter precis. Jaha finns den i stan då? Såklart inte... den var såå snygg, en riktig Jonna jacka. F-n ska jag göra, den ville jag ju ha.

Provade en Helly Hansen jacka på Stadium...fin och skön,men ja...vill hellre ha en sån jag hitta på MQ.
Tomten får gärna komma med dessa skor i stl 36,5!!

 
Bilder från Stadium

Kommentarer
Postat av: Anette

Så tråkigt :( Hoppas du snart hittar en PERFEKT jacka till superbra pris!!!

2008-12-02 @ 20:13:34
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Hittade hon jackan här i gbg??

2008-12-05 @ 00:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0