Utmaning

Tio första:
Första bästa kompis: Theresé Jansson
Första bil: En Saab 9-5
Första kärlek: Mikael 
Första husdjur: Hund såklart,säg när vi inte haft hund i hushållet...
Första semester: Måste varit till Finland
Första jobb: Bygga bil på Volvo
Första köpta skiva: Som jag kommer ihåg NKOTB,men säkert Carola el Herreys
Första riktiga kärlek: Same again Mike
Första piercing: aldrig haft,kommer aldrig ha heller
Första konsert: NKOTB!!!
Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Glögg
Senaste bilfärd: Hem från BVC
Senaste filmen du såg: Miami Vice
Senast ringda telefonsamtal: Emma
Senaste bubbelbadet: Öh....så länge sen så jag minns inte
Senaste spelade CD: Circus, Britney Spears
Senaste kyss: Pussar ihjäl min lilla gobit på 8 veckor
Senaste gången du grät: Någon vecka sen, när man var helt slut igen och maken inte gör som han bör
Senaste måltiden: Korv stroganoff

Åtta har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
Blivit arresterad: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Yes!
Fastnat med blicken i någons urringning: Ehh...ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nope
Haft ett one night stand: Ja det tror jag
Busringt till någon: Har inte alla det?

Sju saker du har på dig:
1. Mjukisbyxor
2. T-shirt
3. Trosor
4. Smartwool strumpor
5. Amningslinne
6. Nagelack
7. ......

Sex saker du har gjort idag:
1. Vaknat
2. Ammat den lille
3. Gått upp ur sängen
4. Ätit frukost
5. Betalat min vunna auktion
6. Pratat i telefon

5 favoritsaker utan rangordning:
1. Bilen= frihet!
2. ipod
3. Datorn
4. Sängen
5. Kläder och skor såklart!!

4 personer du kan berätta allt för:
1. Min man
2. Emma
3. Mamma
4. Sanna

3 val:
Blått eller rött: Håller jag för mig själv
Sommar eller vinter: Sommar helt klart
Choklad eller chips: Chips

2 saker att göra innan du dör:
1. Se till så mina barn får en så bra start i livet som möjligt
2. Resa mer

1 sak du ångrar:
Visst finns det något

Nu utmanar jag Jennie,Nettan,Angela och Kristian

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tio första:

Första bästa kompis: Jenny Karlsson

Första bil: En vit Golf II

Första kärlek: Joachim

Första husdjur: Växt upp med hundar och katter men mitt egna första djur var häst

Första semester: Skärgården med Farfars segelbåt

Första jobb: Mc´Donald´s

Första köpta skiva: Jag fick mycket kassettband när jag var liten och då var det mest Carola men först egna köpta cd-skivan var NKOTB

Första riktiga kärlek: Jonas

Första piercing: Öronen...

Första konsert: (förutom julkonserterna varje jul)Gyllene tider

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Glögg

Senaste bilfärd: Hem från stallet igårkväll

Senaste filmen du såg: öhhh minns inte...

Senast ringda telefonsamtal: Jag är på jobbet så telefon går i ett.

Senaste bubbelbadet: minst ett halvår sen eftersom vi inte har badkar i nya lgh.

Senaste spelade CD: Metalicas nya Death Magnetic

Senaste kyss: Hejdå pussen till Joppe i morse

Senaste gången du grät: Igår

Senaste måltiden: Frukost, rostade mackor med te

Åtta har du någonsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit arresterad: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: ja

Fastnat med blicken i någons urringning: Ohja

Sagt att du älskar någon utan att mena det: nä

Haft ett one night stand: hahaha det har väl alla!!

Busringt till någon: nä



Sju saker du har på dig:

1. strumpbyxor

2. Tunika

3. Trosor

4. knästrumpor

5. Bh

6. Scarfs

7. kofta



Sex saker du har gjort idag:

1. Vaknat

2. Ätit frukost

3. gjort mig i ordning

4. promenad med Joppe

5. Cyklat till jobbet

6. försöker göra allt som måste bli klart innan julledigheterna



5 favoritsaker utan rangordning:

1. Perkulatorn (Kaffe)

2. mitt smink från Face

3. Kläder och skor

4. Den nya sängen

5. Alla mina fina rosa saker...



4 personer du kan berätta allt för:

1. Mamma

2. Min man Robert

3. Min lillebror Gustaf

4. Madde



3 val:

Blått eller rött: Rosa! :) jaha pratade vi inte om färger...

Sommar eller vinter: Sommar, Sommar, Sommar

Choklad eller chips: Chips



2 saker att göra innan du dör:

1. Bli riktigt riktigt gammal så jag hinner göra allt jag vill

2. Att få vara frisk hela livet



1 sak du ångrar:

Visst gör och säger man saker som man sedan ångrar för stunden men man lär sig utifrån sina misstag också...





/Jennie

2008-12-18 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0