Carola (och Andreas) till andra chansen

Det hade man ju inte räknat med. Fast kanske ändå. Jaja kvällen var ingen större hit. Trevligt var det att messa och prata med Jennie under tiden. Vid något tillfälle kom ett sms i stil med "om den går vidare så skjut mig"...så dåligt var det *S* Sanna Nielsens låt var ju en rip off av Anna Vissis bidrag för två år sen i Grekland. Detta var Jennie mycket uppmärksam på,själv så fatta jag långsamt ;) Och inte var det jag som druckit vin. Kanske borde göra det till nästa lördag...fast då är risken stor att jag däckar när första låten börjar...ja inte pga alkoholen enbart utan av tröttheten i kombination med det och gräsliga låtar!

Vilka röstade ni på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0