Dagens fynd

Åkte iväg till Sharpman i Hogstad och kolla va dom hade. Jag hitta en fleece,ullsulor,strumpor från smartwool samt vantar till jobbet. Hittade även en snygg jacka från Didriksons! Men vantarna får vi se vad jag gör med....dom känns sådär. Skit svårt att hitta bra och VARMA vantar. Att det ska vara så svårt. Sen bar det av till Tornby. Där skulle jag shoppa en eltandborste till dottern,men jag beställer via nätet istället. Sjukt vilken skillnad dom har på nätet och butik. Så jag traska omkring och kolla på massa annat. Typ så hittade jag nya badkläder till simhallen på Lindex. Tyckte dom var så söta och våriga. Ser mycket finare ut live.
Var även och provade ringar igen....ja det är en djungel. Men någon gång ska man ju välja en.

Jeansen böjar ge med sig mer och mer,brjar bli så där sköna som man vill ha dom! Måste bara sy fast snodd ner till så man slipper hålla på med lösa gummisnoddar.

image245

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, tur at jag får variera mig.. Hade inte varit så kul att bara vara på Coop.. :/

Hehe, vilken tur att det går bättre med jeansen! :D

2008-02-18 @ 00:26:23
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Hehe, eller pengakåt?
Usch, det kan inte heller vara speciellt roligt.. Har ju haft mina somrar när jag har jobbat konstant. En månad i somras tror jag att jag var ledig 3 dagar allt som allt.. Fast då var det ju inte bara långa pass..men ändå! Det känns både i kroppen och skallen..

Allt bra med dig?

2008-02-19 @ 21:26:01
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0