Go´morgon!

Jag lever,knappt. Alltså ibland så blir man bara sådär trött på jobbet. Märkligt. I helgen kommer jag vara som en zombie. Trist att veta det på förhand,men så är det. Fick lite glada nyheter på jobbet,istället för att behöva vara ensam hemma över påskhelgen och jobba,så kan jag förhoppningsvis följa med familjen bort! Vi får se hur det blir. Resultet kommer ju att bli att man får jobba som ett djur vid annat tillfälle istället...men det är ju inget nytt *S*

Är på jakt efter jacka och byxa till dottern från Nanook. Skalplagg som slår Polarn O Pyrets med hästlängder tydligen. Men givetvis nu när jag ska ha så finns inte byxorna i rätt storlek. Slutnoterade överallt. På Uteliv skulle dom inte få in dom förs i AUGUSTI.....hallå våren då? Va är det för en tillverkare som inte kan svara upp på efterfrågan? Jackor och fleece har dom i överflöd....man fattar väl att man köper både och om man ska ha funktions plagg. Jaja,sitter och väntar in dom från en butik på nätet nu iaf. Ni behöver ju inte fråga va grejerna kostar....

image246

Kommentarer
Postat av: Jonte

Det är väl klart att den lilla kattterroristen inte ska ha sämre grejor än mamma. Jaga på bara.
Händer det nåt trevligt i helgen ? /Jonte

2008-02-20 @ 21:29:01
Postat av: Jonna

Vet inte Jonte,kanske jobba hela helgen....visst låter jag entusiastisk *S*

2008-02-21 @ 13:48:23
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0