Kallt idag säger dom på nyheterna

Nähä säger jag som fick stå ute innan dom flesta ens klivit upp ur sängen....Som jag fråga Satu om hon ens lagt sig när jag gick upp. 03.40 ringde klockan....det ni! Kallt kallt fan så jävla kallt det har varit ute idag. Kläderna på jobbet suger. Men jag tror inte ens ett termoställ skulle hålla en varm där ute. Skönare var det när solen tittade fram,men man klev inte in i skuggan då blev man som en ispinne.

Hann med att åka och hämta mina jeans jag lagt undan, och åka förbi Allfisk i tannerfors. Där inhandlades färska räkor,havskräftor,lax,smögenklägg och kräftstjärtar i vitlök!!Smaskens...men f-n va dyrt, Höll ju på smälla av när det skulle pröjsas. Gillar inte det butiken särskilt mycket,han har inte ens en tavla med priserna uppsatta. Men nu orkade jag inte åka någon annanstans så jag fick betala 200.- för 1 kg räkor...och ja dom var goda men det var nog sista gången det blev shopping där. Men jag njuter fortfarande,det var sååå gott så det var det värt! Fisk och skaldjur är alltid värt det,OM det är gott!

Känner mig som en istapp idag.

image244
Bild: google

Kommentarer
Postat av: Anette

Jösses så gott det låter!

2008-02-15 @ 22:11:33
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Anette

Förresten, ursäkta om jag redan frågat en gång, men var jobbar du?

2008-02-15 @ 22:22:57
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Kristian

men vafan... kolla fiskebilen maxi eller i mantorp, känns stabilare...

fy fasiken vad det bet i fingrarna imorse och då pratar jag 0900 inte before sunset !

Må lite värme stråla mot er under nästa vecka

/K

2008-02-15 @ 22:25:35
URL: http://kristian.webblogg.se
Postat av: Jonna

Jag vet jag vet Kristian men när man väl har åkt till fiksbilen vid coop el fiskdisken här hemma,ja då är det urplockat och slut...så jag våga inte chansa. För är man inne på att man ska ha något så vill man inte ha något annat. Tänk dig en gravid kvinna med cravings...sån blir jag JÄMNT om jag inte får det jag ville ha att äta....

I fingrarna,alla kommenterade min röda näsa som lyste som ett stoppljus.....K A L L T så in i helvete

/J

2008-02-16 @ 09:13:31
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0