Lever i synd

Jösses vilken dag. Fullt upp, och massor med onyttiga godsaker finns det i drivor här på jobbet. Så gissa vad man stoppar i mun istället för maten som man inte hinner äta? Ja just det dessa godsaker...jaja det är ju trots allt fettisdagen idag och det ska ju syndas ikväll i vilket fall som helst. Så ja jag passar på att trycka i mig så mycket jag kan *S* Jennie,att du inte rulla fram på det här stället är för mig en gåta ;) Fast jag har blivit duktig på att undvika dom där som finns jämnt,det är ju det där goda som kommer sällan som är smaskigt och frestande!

Ikväll blir det tjejfika på stan med Satu och Jennie,ska bli najs och få skvallra en stund! Hinner t om gå på stan en stund,men inget glitter och glamour som ska inhandlas..ska till Naturkompaniet och se om dom har strumpor att ha på jobbet. Måste ju ha varma och sköna så man inte fryser om tårna när man står ute så mycket.

Jaja nu ska jag väl ta nya tag,haft min andningspaus nu

Kommentarer
Postat av: Jonte

Gi fettisdag borde finnas.
Svulla ordentligt med godsaker ikväll. Det är ni fan värda till skvallret.
Ha det gott. Förresten vad vaktar ni i vildmarken ?

2008-02-05 @ 17:16:43
Postat av: Jonna

Vadå vaktar i vildmarken?

2008-02-06 @ 17:31:00
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0