Ljuvliga trista söndag!

Söndag är alltid söndag oavsett vad man gör,så är det bara. En hel helg tillägnad absolut ingenting!
Snart bär det av till den underbara lilla affären city gross....varför finns det ingen lite mataffär här i hålan? Ja menar man måste väl kunna bara komplettera utan att behöva stå i dom där små köerna där borta. Säg som nu ska jag handla tre grejer...ja alla andra har vagnen full. Vilka I-landsproblem man har.

Jaja ikväll ska vi äta räk&chiligryta med raijta,super gott är det!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Mmm, fram för snabbkassa på Citygross...

2008-02-10 @ 13:38:21
URL: http://www.lkpgjonte.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag tänkte att man kunde ju maila in förslag till dom,men nej det går inte via deras hemsida. Trött man blir. Men jag brukar tjata i kassan varje gång jag handlar lite och det är långa köer.

2008-02-10 @ 13:53:48
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0