Ny frisserad

Ny frisserad och vet inte vad jag ska tycke om det...kort blev det,kort. Läste på mig lite om vad som gäller nu och det ska vara antingen kort alltså k o r t eller långt som gäller. Inget mittemellan,och jag hade mittemellan. Så nu sitter jag här med kort hår. Brukar ge den här frissan fria händer,vi brukar förstå varann. Jag vet inte om vi gjorde det idag dock...el jo det gjorde vi,men som hon sa. Man måste tillåta sig själv att vara chockad en dag el två. Vi snacka om att jag inte skulle ha det pojkkort,men jag tycker allt att det blev pojkkort. Framifrån så älskar jag det. Men så fort jag ser det från sidan så får jag en chock...bilder kommer. Tror att får det växa ut lite så blir det super!

Trött som en gnu är jag idag med,sovit som en kuff. Dottern har åkt på förkylning och ögininflammation =( men peppar peppar idag verkar ögonen klarat sig.
Så idag hyrde vi Micke&Molle och äter lite chips och glass,det får man när man är sjuk!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas hon kryar på sig snart!

2008-02-21 @ 22:32:58
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0