Risbuske

Ja håret ser ut som en hel risbuske nu för tiden *suck* Jaja har bokat in en tid till frissan nästa vecka, ska jag behöva vänta tills nästa torsdag...katastrof. Fast jag vägrar gå till någon annan nu för jag blir sååå jäkla nöjd till den här jag bokat hos. Så jag får snällt vänta!

Jaha ska vi se hur trött jag kommer att vara efter den här veckan då, jobba en "normal" arbetsvecka. Vet att vid onsdag så brukar det bli tungt att kliva upp ur sängen ..man är ju inte van!

Nu ska jag börja kolla in dagar då jag kan tänkas försöka få semester,finns lite som ska tas ut annars kommer det i lönekuvertet. Och det är ju skam att slänga bort dagara, det är ju sååå skönt att få vara långledig mellan varven.

Jaja se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0