Sjuk igen...

Blir så trött,varför ska jag drabbas av halsont hela tiden. Och varför nu i vuxen ålder få halsfluss stup i kvarten? Va redan haft det 2 ggr på ett år...och nu börjar jag allt känna igen tecknen i halsen...sur. *peppar peppar* får hoppas att det inte är så. Absolut inte tid att gå hemma nu,ska ju jobba natt nu i två dar och lära mig massa nytt! Kunskap är kul,man vill ju kunna sitt jobb utan och innan.

Klickade hem ett par nya jeans igår igen,dom där jag köpte för två veckor sen...ja ni dom och jag är inte kompisar...ska nog försöka tänja ut dom i midjan den hårda vägen,blöta och trä över en stol!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Stackare !
Du måste ta hand om dig. Jag har mycket erfarenhet åt halsfluss genom åren o jag vet hur lätt det kommer tillbaka. Man måste vila o va det lugnt under hela kuren annars kommer det tillbaka. Framför allt när
man är trött o hängig o imunförsvaret inte är på topp.
Krya på dig.
Jonte

2008-02-26 @ 11:17:47
Postat av: Jonna

Hmm...låg ju verkligen däckad senast och var hemma och gjorde absolut ingenting...jaja suck

2008-02-26 @ 11:37:38
URL: http://navygirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Stackare du måste vila dig när du e sjuk!
*tycker synd om dig*

Stor kram och hoppas nätterna går bra:)

2008-02-26 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0