Tänja nya jeans....

Ja ni brudar vet vad jag går igenom nu....jag känner att dom kommer ge med sig en del men det går ju så långsamt...kanske skulle göra som Linn,sätta mig i duschen med dom. Eller som hon rekommenderade i butiken blöta liningen. Det är ju där dom sitter så in i berget...ja det var bra länge sen jag gick i jeans känner jag. Det klämmer och det putar ut lite här och där...man känner sig inte som Heidi Klum i kroppen direkt ;) (fan kvinnan har klämt fram tre ungar,en annan en ...ynka en...och kroppen blir sig aldrig mer lik) Jaja men det var det värt!

Idag ska familjen bege sig ut på stan och införhandla förstärkningsplagg till moi,som man ska ha i jobbet....normalt va att behöva köpa sånt själv. Men våga vägra frysa. Vad säger man finns bara dåliga kläder och inget dåligt väder? Och en vis man sa till mig igår morse " slappna av och sänk axlarna".....denna karln skulle jag vilja ställa där ute,Jonte det var DIN släkting som sa så...inte första gången han säger så *S*

Nähä om man skulle ta och engagera hela familjen i frukosten nu.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas frukosten var god :)
Ok, ja securitas finns verkligen överallt. Jag har ju sällskap på kvällen när vi stänger butiken. Förut har det varit en massa unga killar men nu är det en man på runt 40 istället. Känns bra med lite sällskap i alla fall än att stå själv...

2008-02-16 @ 09:43:37
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Sofia

Håller med, det är så det ska vara! :D

Hehe, hur går det med jeansen?
Och klart du inte ska frysa - det är ju så jobbigt att göra det..

Ha en underbar lördag!

2008-02-16 @ 10:53:53
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Ja, verkligen.. Fredagkvällar, lördagmornar, börjar klockan 15 flera dagar när jag går skola till 16.. Och så är det för typ alla som jobbar extra och går i skolan samtidigt.. Fattar inte riktigt hur han har tänkt när han gjorde schemat..

Hehe, ja..det är mysigt med tajts och leggins! Fast jeans är snyggt det också!

2008-02-16 @ 11:08:10
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Mmm, det är ju så.. Men jag är bara där så länge jag måste. Vill bort från mataffärerna.. Vill ju göra något annat!

Är det så illa? Lägg ut bilder så får vi se..

2008-02-16 @ 12:26:04
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

ha en mysig lördag. pussssss

2008-02-16 @ 17:51:00
URL: http://harliehannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0