Bra början på det nya året

Ja jag kan tänka mig bättre saker att göra än att kliva upp kl 04.40 på nyårsdagen. Japp ni gissa rätt jag jobbar! Men det är inte så tungt, har ju varit hemma och nästan börjat klättra på väggarna. Så jag erbjöd en kollega att jobba så denne kunde njuta av nyår som sig bör ;)
Själv så firade jag in det nya året tillsammans med min underbara sambo(fast igår var du allt lite bråkig ;) ).
Så nu är det Ä N T LI G E N dags för dottern att komma hem, tycker vi delade upp oss bra. Jag till jobbet och sambon fick åka till fjollträsk och hämta vår skatt. Så när jag kommer hem så är dom redan hemma!!! Har längtat ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, jag har faktiskt längtat hem! Kanske inte just efter kylan och slasket, men lägenhet och träning och vardagen..
Jobbigt att börja jobbet så tidigt en sån här dag.. Hoppas att det har gått bra ändå!

Kram!

2008-01-01 @ 16:52:14
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0