Nya tag

Ny arbetsvecka och nya tag. Förra veckan vart ju minst sagt inte som planerat. Åh igår bjöd dagen på lite vandrande i butiker,men inget kul mer än lite hårklämmor följde med hem. Sen bar det av till Cloetta Center och Disney On Ice...dottern var lyrisk,varje gång Musse och gänget kom ut så blev hon till sig! Allt där emellan var ju sådär,frågade hela tiden om musse och dom skulle komma igen. Men Nemo och Timon och Pumba var kul att se!!
Sen var det snark så fort hon satte sig i bilen,trött lille vännen. Själv hyrde jag film igen, Kärlek på menyn med Chatrine Zeta Jones. Filmen kompletterades med en så vacker sång från ovanvåningen i huset....dottern låg och tjött och böla och till slut vrålandes "Jag vill att någon ska mysa med mig".....hon var övertrött kan man säga.

Filmen då? Jag trodde det skulle vara en såndär love film ni vet lättsam m.m Men den överaska mig minst sagt. Handlar om Hon (Zeta Jones) som lever för matlagning och är en tyrann i köket. Men sen avlider hennes syster i en bilolycka och hon är den som får ta hand om henne dotter. Så det är mer derra filmen handlar om och man snyftar och snyftar ofta. Men självklart som i alla amerikanska filmer så blir det happy ending ;)

image217

Kommentarer
Postat av: Satu

DEN SKA JAG HYRA :P
Hoppas du mår bra och får en ny tid till frissan :)
En tur på stan i veckan?? STOR KRAM
*saknar att gå på lilla linköpingsstada med en go göteborgare*

2008-01-28 @ 12:16:00
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Jonna

Du kommer böla som f-n tro mig.

Vi får se min kära mamma kommer på ons åker på fredag. Men ons så ska vi lämna in bilen en kortis på Tornby,kanske ses i samband med det? Annars får det bli ...ja jag vet ärligt talat inte. Helgen kanske? Men någon shopping orgie blir det inte nu...köpa kyl och frys jhu *S*

2008-01-28 @ 15:09:36
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0