Ordningen återställd i hemmet!

Ja nu känns det som det ska. Sambon stannade hemma och jag och dottern åkte iväg på våra äventyr.
Dagens äventyr blev IKEA. Där köptes det en TV-bänk till dottern. Hon fick ju en TV och DVD i julklapp så nu ska ju det få plats i rummet. Och väl på IKEA så köptes dedt en hel del annat som små lådor där det ska få plats med alla små grejer som hör till legona m.m Lite shopping till mig själv blev det,en tunika med dolda fickor i sidorna från H&M för 249:-. Hittade även en väska som jag ville köpa,men jag stog emot begäret...men den finns i mina tankar hela tiden så vi får se hur det slutar *S* Dyr var den ju inte heller 149:-

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag köpte en väska idag, kunde inte motstå! Fast den var inte heller dyr..
Just nu lutar det åt att plugga, men jag ska diskutera lite med pojkvännen och sova på saken innan jag bestämmer mig helt.. Vet ju inte om de har tillsatt extra personalen än..

2008-01-02 @ 21:29:40
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

En grå från Vero Moda, kan ta en bild och visa på bloggen sen!

2008-01-03 @ 10:49:45
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0