Som folk igen...snart

Ja svullnaden börjar lägga sig i halsen,men det är ju ett under att man faktiskt lyckades få i sig dom "små" pillrena. läs: Gigantiska. Känslan av att dom satt kvar i halsen fanns ett bra tag efter man svalt ner en. Men men jag fick äntligen en hel natts sömn igen!! Nu kan man även börja få i sig mat och dryck på ett mer normalt sett,sen att det river och sliter lite fortfarande i halsen är ju ingenting jämfört med hur det varit inna. Så hmm...kanske den där chipspåsen kan åka ner idag som legat där och hånat mig i flera dagar! Måste ju bygga upp dom där kilona jag tappat, hela 4kg..så det finns plats för en hel del skräpmat. Eller hur var det nu,var det julkilona jag tappade nu,helt gratis? Ska vi sätta upp den här dieten på en tio i top lista så kan jag lova att den är effektiv men man orka inte i det långa loppet så den är ingen hit. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, nä! :)
Idag har han gjort ännu fler framsteg! Borstat svansar, kratsat hovar, tagit in från hagen och blivit slickad på kinden (utan protester!)
Så det ska nog bli en riktig hästkille av honom!

Ha en underbar helg!

2008-01-25 @ 14:11:53
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Haha, ja, karaktär är ju uppenbarligen inte min grej ;)

2008-01-25 @ 14:18:36
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0