Sur Jonna

Ja idag är det bara en förlängd dag på gårdagen, allt är bara piss verkligen. Hade ju ljusglimten med Satu att se framemot idag. Men så blev det inte pg a hårda vindar och något om att lämna katterna hemma.
What ever, fick ju åka iväg själv då. och så gjorde jag,men turen bar av till kära gamla Tornby där man kan butikerna utan och innan. Hitta absolut ingenting i klädväg,allt var skit. Dock så köpte jag nya sängkläder på Hemtex. Blev självklart i bomullssatin, för det går INTE att sova i annat. Och jag fortsätter tacka dom för att dom alltid kör på 50% i hela butiken.Har aldrig köpt till fullpris i den butiken tror jag. (någon annan som har?)

Sen bar det av till IKEA. Köpte nya lampor till vardagsrummet...måste ju slänga ut julstjänorna *S*
Hittade den super fina Mamut byrån i rosa/rött till dottern på fyndavdelningen. Hittade inget fel på den så då kontakta jag sambon för rådfrågning...ja där fick jag inte mycket till hjälp. Han muttra i vanlig ordning så det sluta med att jag inte köpte den,för det är inget kul att köpa saker i ren protest el liknande....*sur*
Efter denna "roliga" shoppingtur passa jag på att roa mig lite mer,jag åkte och tvättade bilen.

Jaja vad är väl en bal på slottet,nu ska vi roa oss med film (ovanligt) Blir "Flags of our Fathers"

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Satu

FÖÖÖÖÖÖRRLÅT :(

2008-01-19 @ 22:33:49
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Satu

klockan e snart över 00.00 så du måste bli min kompis snart igen :)

2008-01-19 @ 22:34:12
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Daniela

Hej! Nu har transport skrivit på avtal...kolla in deras hemsida!

2008-01-20 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0