Underbara söndag!

Åh solen skiner och snön ligger fint här ute! Kan det bli bättre,ja nymalt färskt kaffe sippar man på ochså! Dagen bjuder på lite "måsten" i olika affärer och sen bär det av till Cloetta Center för att kolla på Disney On Ice! Det ni! *S*

Försöker ha familjeråd här hemma,men visst är det så att om man är tre och två röstar för så bör det ju bli så? Eller hur? Men nä den där sambon han är envis han.... jag har hittat min drömsoffa för den här familjen. Men han tänker absolut inte gå med på att köpa ny. *sur* Vadå det var ju så länge sen som i maj vi köpte ny.. Så va tror ni,kan man kränga soffor dyrt på Blocket? Vill verkligen ha den där soffan jag låg så skönt i igår i butiken....

Kommentarer
Postat av: Satu

*s' ni har jättefina soffor.. men johan måste förstå att man måste variera sig ibland *S* du e söt jonna
Hoppas ni har en bra dag!

Här i gbg skiner solen.. ingen skymt av snön jag körde geinom igår :

KRAM

2008-01-27 @ 10:02:31
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Johan

Jadå jag förtår att man måste variera sig, så nu har jag bestämt att Jonna får sitta på den vänstra sidan (sett i riktning mot TV:n) i befintlig soffa isf den högra sidan som hon brukar sitta på! Smart va, en bra och billig variation! :))

2008-01-27 @ 10:17:14
URL: http://www.f15fk.se
Postat av: kristian

kul att se att du frisknat till lite granna...

Kan ha en viss förståelse för din sambos tankar men själv är jag en slösa vad det gäller det materialistiska... Bättre med något man är nöjd med än något man retar sig på... Hur mycket kan man förlora ? 6tkr blir ju futtiga 500kr/månaden i ett år vilket är futtiga 16:40 om dagen och en tjuga om dan har man ju råd med eller ;)

ha en skön söndag

/K

2008-01-27 @ 13:39:59
URL: http://kristian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0