Bergs Slussar

och kanalkrogen med deras ljuvliga filéfrossa blev det igår. Jösses vad man var mätt efter det. Eller så är det bara jag som har svårt att få plats med maten eftersom det är något annat som trängs där nu ;)
Fint att sitta där och kolla på när folk slussar sina båtar. 1 av 10 ungefär hade flyttväst på sig vid slussningen. Och var det några som hade, ja då var det dom som stog på land som hade det, men inte dom i båten.....jag undrar hurt man tänker? Jag kan simma ju simma....ja visst men i det där vattnen så kan man ju försöka simma så gott det går,du hamnar under iaf.
Är man en tönt om man har väst på sig? Ja då är jag en stolt och säkerhetsmedveten tönt!

Kommentarer
Postat av: kristian

helt rätt !!!



Har dock varit säkerhetsomedveten och gjort en del obra saker i slussarna själv när man var yngre...





ha det gött

2008-07-15 @ 22:26:37
URL: http://kristian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0