Familjemys

Då är mamma uppe och hälsar på. En dag hann vi får ihop som vi kunde alla tre hitta på något. Mamma,dottern och moi!
Vi åkte till Vadstena och strosade runt en stund, åt lunch på klosterhotellet. Ångrar att jag inte slog till på dom rökta kräftorna...jaja nästa gång. Fast snart ska jag ju verkligen få äta riktiga skaldjur på Västkusten,dom kan det där där hemma!!
Sitter man på jobbet igen i två dagar,sen är det ledighet som hägrar!

Men vädret lovar dom ska hålla i sig, men uppenbarligen inte särkskilt länge...vad visar SMHI då tro? Regn regn och lite mer regn på söndag och måndag. Suck

Kommentarer
Postat av: Sofia

Då ska jag ta och läsa den härnäst då!

Har faktiskt inte läst en shopaholic-böckerna, men jag har fått en sån också så snart så! :)



Är du mest för chicklit eller gillar du annat också?

Om du är sugen på att läsa typ deckare så kan jag rekommendera Micheal Conelly, speciellt böckerna om Harry Bosch!



Nej! Inget mer dåligt väder nu! Låt det vara sol och varmt!



2008-07-03 @ 21:12:09
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Sofia

Självklart måste man ju kolla lite på omslaget också! Om det ser roligt ut kollar man ju vad det är för nåt, det gör man ju inte med en bok som ser dötråkig ut på framsidan..den får ligga kvar! :P



Ha en underbar helg nu!

2008-07-05 @ 00:14:03
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0