Beställa

Ska sätta mig ner och beställa en barnvagn från tyskland...men nu börjar ju det roliga/jobbiga....att välja färg.
http://www.teutonia.de/dessins/fashion-dessins.html
http://www.teutonia.de/produkte/zubehoer/tragetaschen/fashion-tragetasche/dessins-2008.html

Man kan kombinera liggdelen med två olika färger. Fanns inga fina klara färger jag gilla riktigt, utan då får man satsa på någon utav dessa färgerna som man kan kombinera med fina tillberhör. Typ rosa om det blir tjej.

Så snälla hjälp mig...

  
Grå                                          Svart                                 Brun

  
Svart                                          Brun                                  Grå

Å glömde, den här är grymt snygg live. Men passar bara tjej tycker jag iaf,va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ganska mörka men snygga färger. Blir ju iofs bra eftersom du ska gå med den ute under höst/vinter...börjar dra ihop sig..;0)



Blir nog snyggt som du säger att lägga till lite färgglada acessoarer.



Vet inte om du har försökt nå mig i dagarna men min mobil är inne på service och lånetelefonen som jag fick fungerar inte så ring hem istället efter 17. hur blir det med bion?? som jag känner mig nu så vill jag gärna gå!

Kram!!

2008-06-25 @ 21:12:59
Postat av: Jonna

Tror jag slår till på Grå vagn, blir perfekt! Lite roligare än svart.



Ja jag har försökt nå dig...........haha

2008-06-25 @ 21:24:22
Postat av: Emma

Mmm den sista passar nog mest till en tjej. Har du beställt nu?



Hade ju köpt en tidningen Chic, den va inget vidare.

Vem f*n har råd att köpa en klänning för typ 3000:-??



Vet,du förresten dom nike skorna som jag vill ha, har dom sänkt till 699:-!!! Ska nog slå till..

Nä nu måste jag sova.

God natt!

2008-06-25 @ 22:30:51
Postat av: satu

svart funkar väll alltid?? (helt borta i barnvangsdjungeln...)

2008-06-26 @ 00:24:37
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Emma: Japp har beställt,gick på 5200:-!! Snacka om skillnad på pris,och jag får den leveread till dörren!!!



Satu: Skrev jag inte att svart var trist S



Grå blev det! Tror dte blir skitsnyggt!

2008-06-26 @ 06:22:31
Postat av: Jonte

Jag tycker Johan ska få bestämma färg så slipper du det bekymret.

Oj. Det är verkligen dyrt med barn ;) men det är mest i början va ? Sen är de väl ganska billiga i drift ;)

2008-06-26 @ 09:23:46
Postat av: Jonna

Jonte: Johan tyckte alla var snygga...så han var inte till någon hjälp,och skulle han ha valt så skulle det blivit fel iaf ;)



Japp dyrt i början...sen kommer det senare med åren igen

2008-06-26 @ 09:52:00
Postat av: Anonym

Du behöver väl inte fundera på vilken färg som gäller. Det ÄR ju en tjej i magen, Go Pink! :)Grått ihop med en massa rosa saker mums...

2008-06-26 @ 12:57:42
Postat av: Jennie

Oj vad jag var anonym här ovan tsssihihihi

2008-06-26 @ 12:58:58
Postat av: Emma

aa det blev billigt. smart



2008-06-26 @ 14:37:55
Postat av: Anette

Hmm, svårt att välja!

Dock var den sista längst ned riktigt snygg :)

2008-07-03 @ 21:49:45
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0