Regn och halsont

Regnat och blåst har det gjort hela helgen. Och det har passat mig, för jag har haft ont i halsen hela helgen...säg inte att jag ska få halsfluss igen,då dör jag på allvar.
Läst ut 2 böcker på en vecka och påbörjat min tredje bok nu. Maisie Dobbs av Jacqueline Winspear. Verkar lovande. Handlar om en ung kvinna som startat sin egen privatdetektivbyrå i London år 1929.
Igår blev det en film, Arn-Tempelriddaren. Hade höga förväntningar på den efter att ha läst böckerna. Och ja,den gillade vi!

Idag så har familjn varit en sväng till Norrköping och kollat på barnvagnar och lite andra babyprylar. Köpte hem en blöjhink som ska förhindra bajsdoften från som mysiga blöjorna. Hade en förra gången och dom är ju klart oslagbara!
Hittade ett schysst skötbord från Brio, svart. Samt späjälsäng i grått. Jättesnygga var dom. Ja nu vet ni vart vi kommer slänga våra pengar på den närmsta tiden ;) Billigt är det inte.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du får väl lägga ut lite bilder på dina nya saker!

Krya på dig!!

KRAM!

2008-06-24 @ 19:19:20
Postat av: Jonna

Jag ska, orkar bara inte ta kort S

2008-06-25 @ 08:02:51
Postat av: Jonte

Ja Jössös alla dessa sjukdomar som aldrig vill ge med sig. Man tror att det ska vara värst på vintern men inte då :(

Du får krya så dig.

Inga pengar över ? Är det dyrt med barn ?

2008-06-25 @ 09:38:56
Postat av: Jonna

Om det är dyrt med barn? Ja du Jonte, det är en helt ny värld som öppnar sig när man får barn......japp det är dyrt!Iaf när allt som man ska ha ska inhandlas innan den lille kommer...sen är den billig i drift ett tag,maten är gratis och det är bara blöjor den förbrukar...och vips så växer den ur hela sin garderob och man måste köpa ny uppsättning...

Det är billigt med bran ;)

2008-06-25 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0