Regn

Det regnar ute, kunde man aldrig gissa va så här i början på semestern för dom flesta. Själv jobbar jag två dagar till sen är det semester. Fast nu njuter jag av långledigheten!
Hemma med en liten sjukling, hon har haft feber men nu verkar den börja ge med sig *peppar peppar*
Längtar efter mitt bokpaket från Adlibris...kompletterade beställningen igår,så det lär väl dröja ännu längre nu innan böckerna kommer. Köpte fyra pocket böcker härom veckan, läst tre och påbörjade den fjärde...men det g å r inte att komma in i boken,hur jag än försöker. Så då får man ge upp.

Imoron kommer min kära mor upp! Johanna är ivrig, man vet aldrig vad dom där två hittar på. Och om någon kan komma med förlsag på vad man kan hitta på alla tre så hojta till. Sparade correns sommarbilaga som kom med corren för ett tag sen. Mamma vill ju åka runt och kolla på gamla historiska hus m.m Löfstad Slott, (stavas det så) Bärka Säby och allt va dom heter som finns i krokarna.

Vi gjorde ett andra försök att komma iväg till Kolmården igår,men det gick ju inte det var andra gången Johanna fick feber när vi skulle iväg. Stackarn, hon längtar så efter att få åka dit. Hon ville ju pka iväg på solsemester först, men sen kom hon på att i sommar ville hon hellre på Kolmården,Liseberg och Legoland *S* Så då blir det så.

Nu ska jag sluta svammla och dricka lite mer kaffe!

Kommentarer
Postat av: satu

Löfstads är väll det som spökar ? :D DIt vill jag med heheh... Kolmården är ju ett måste.. tittar på mitt fina årskort Fika i gamla linköping.. sen tar mina linköpingskunskaper slut :P



Hoppas du får det bra med mamsen!

Krma och hälsa johanna att krya på sig!

2008-06-30 @ 11:12:19
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Japp där det spökar, man gå spökvanding om man vill...men jag tror att jag passar den delenS

2008-06-30 @ 16:53:14
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Daniela

Hej! Fortfarande trasig mobil..;0( Känns som att jag missar MASSOR!! blir tokig..

Jag föreslår varamonbaden en riktigt varm dag. Östergötlands Playa i Motala.. långgrundt och fint. Minus för trängseln..



Gamla linköping



Löfsta är jättefint. Se till att boka rundvandring bara, annars får man bara se det yttre.



Hoppas ni får det bra i alla fall! Ska försöka ringa snart om räkfrossan och se om det finns platser kvar. Hör av mig till er när jag vet mer!



KRAM!!

2008-07-01 @ 17:48:32
Postat av: Sofia

Vad mysigt! :)



2 dagar är ju ingenting, snart får du också njuta!

Haha, vet du..jag vill också åka till Kolmården och kolla på slott! Nånting måste man ju försöka hitta på, speciellt jag som knappt jobbar nåt i sommar..



Vad är det för böcker du har läst? Nåt du kan rekommendera?

2008-07-03 @ 12:24:58
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Anette

Mysigt att vara på "hemmaplan" också :) Alltså att semestra runt lite i vårt eget fina land! Jag älskar att åka utomlands men skäms ibland lite eftersom jag besökt så lite av det som finns nära till hands...

2008-07-03 @ 21:53:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0