Påsk!

Påsken börjar fint,vi skulle åkt upp till Falun idag. Men icke sa nicke då man har en stor och liten hemma som kräks och mår allmänt illa. Själv så har jag *peppar peppar* klarat mig från detta,men dock dragit på mig annat skit,ni vet halsont huvudvärk m.m...sånt som inte riktigt vill komma och gå fort med kanon smäll.
Jaja vad är väl en bal på slottet....är väl trevligare att hela familjen mår pyton. Åhh hoppas vi kommer iväg snart,vill så himla gärna ha den där underbart goda pizzan.
Jösses idag sp slockna jag när jag kom hem från jobbet,vet inte när jag sov middag senast. Det saknar jag med småbarnsåren,när dottern tog en tupplur mitt på blanka dan...då passade man på själv!

Åhh fick min vinst från nettan idag med posten,super fint halsband och nagelack. Dottern tog det på sig direkt,fast det hängde nere vid knävecken på henne *S*

Men va f-n Glad Påsk på er alla glada!

Kommentarer
Postat av: Satu

GLAD PÅSK och ha en härlig helg i falun :)

2008-03-21 @ 11:09:52
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Sofia

Glad påsk på dig också!
Hoppas att familjen mår bättre snart!

2008-03-23 @ 08:38:32
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0