Vad händer?

Så trött så trött,nyss hemkommen från simskolan. Att man kan bli så trött av det,jag menar glada och skrikande barn som är som vildingar i vattnet ;)

Imorgon bär det av till fjollträsk,där ska det gås på mässa Vildmarksmässan....hörde ni,moi ska på vildmarksmässa...fast man hittar ju alltid något man vill ha på såna ställen med. Som småbarnsförälder så behöver man ju faktiskt praktiska och funktionsdugliga kläder med! Fast det är ju den där sambon som snart fyller år som jag har sagt att han kan få välja present....hmm. Jaja vi får se vad vi kommer hem med imorgon.

Just nu så befinner jag mig inne i ljudbokens fantastiska värld,så perfekt. Man kan pyssla med annat och trista sysslor blir trevligare att utföra medans man lyssnar på en bok. Just nu så lyssnar jag på Vägen till Jerusalem av Jan Guillou.

Att köpa och sälja på Tradera...ja ni jag har varit förskonad från trista människor där,men nu. Nu har jag haft en krånglig en som la bud på min väska från Nuk Nuk. *Suck*säger jag bara.

Om man skulle slänga sig i soffan och koppla på ipoden....!


Kommentarer
Postat av: Satu

HOPPAS NI FÅR HÄRLIGT PÅ MÄSSAN :)sorry for caps haha
mässor brukar va kul :) hur blir det med melodifestivalen då ;)

ljudböcker äe suveräna och beroendeframkallande ;:) har några du kan få låna om du vill :)

ta hand om dig hälsa failjen
kram

2008-03-15 @ 12:22:12
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Anette

Hello there!
Du vann halsbandet och nagellacket. Skicka din adress till min mail.
Ha en bra dag :)

2008-03-17 @ 12:02:22
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Jonte

Oj grattis till vinsten.

Min mormor vart 90 år men simma kunde hon inte. Det är bara fortsätta att öva Jonna så sitter det snart. Kom ihåg att det är inte farligt med vatten i näsan.
Har oxå hamnat i ljudboksträsket. Just nu Mari Ljungstedts första om komisarie knutas på gotland. Helt ok men uppläsaren borde skjutas.
Va hand om dig o krya på
er. Hälsa mannen.
När ses vi ?
Jonte

2008-03-17 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0