Jack jakt

Japp då ska man bege sig ut på jakt efter en jacka...så j--la tråkigt. Hatar att leta efter ny jacka. Men det är illatvunget för det är snorkallt ute. Några förslag på vart jag ska börja? Suck jag ser ju bara den där ljuvliga Odd Molly jackan framför mig ... men den finns bara på Tradera.

Lillskruttan hon bara växer och växer, 4500g och 54cm lång nu. Inatt sov hon från 23-08 utan att äta en enda gång...lyx (om mamma hade kunnat slappna och sovit hon med,lättare sagt än gjort så fort det låter lite från henne...ska du ha mat?Nä...zzzz)

Imorgon är det studiedag på förskolan så storasyster blire hemma. Så det blir tjejgänget som ska bege sig ut på äventyr. Måste till IKEA och köpa en matta till hallen...blir blött och grusigt efter vagnen.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag är så avundsjuk på er! Vill också vara hemma och mysa hela dagarna!

Vad jag har sett så verkar de redan rea ut vinterjackorna. Såg att det var så på Kappahl igår... Så ut och fynda!

Vad har Julia för strl i kläderna nu när hon väger 4500 g?

På jobbet är det hur mkt som helst nu...man börjar mäsrka av att det är lågkonjunktur och varsel....innebär mer jobb åt oss...

Har börjat få foglossning nu...trodde att jag skulle slippa undan men det sket sig...varje steg jag tar känns som att ha nålar mellan benen..:0(

Nu är det bara nedräkning fram till jul som gäller..då har jag nästan 3 veckors ledigt...efter det jobber jag ca 3 veckor och sedan ska jag vara mammaledig! Då får vi hänga lite!

Ha en bra dag!

Kram/D

2008-11-26 @ 08:07:39
Postat av: Jonna

Ja du snart så, då är det din tur att vara hemma! Ska bli trevligt att ha någon annan att umgås med på dagtid. Så trist när alla jobbar på dagarna. Man får åka på stan m.m själv....kul ibland men inte jämnt.



Hon drar storlek 56-62 på bodysar och 56 på byxor nu. Snart är 56 för litet.



Kram

2008-11-28 @ 12:45:40
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: kristian

minns tillbaka och inser att det bnnemej var lågkonjunktur då det begavsig för 12 år senad :)



Nu funderar vi på en bäbbe till, dvs en kattbäbbe :) Tindra börjar ju bli 1år och Siri snart

14...



mås väl



/K

2008-11-30 @ 00:36:00
URL: http://kristian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0