Fundering

Var precis ut och hämtade posten och en tanke slog mig, fick vår faktura från Canal Digital.
Dom lockar ju med att man ska skaffa sig autogiro för att slippa ifrån fakturaavgiften på 29:- varje månad...ja klart man tar det. Men nu slog det ju mig att va fan det kommer ju en faktura iaf där det står hur mycket som kommer dras från kontot....alltså det kommer ju ändå en papperslapp i lådan...alltså det är ju ändå ett moment som dom gör varje månad. Varför har man då satt dit en avgift på 29:- om man inte har autogiro? Det är ju då en onödig avgift som dom har enligt mig,alltså lurar folk på onödiga pengar.Kan någon reda ut detta åt mig?
 El så funderar jag på att vara en såndär besvärlig person som ringer in och frågar,men jag har ju jobbat på kundtjänst själv och vet att allt utanför "ramarna" får man inget vettigt svar på...där har man sina standrad svar, och visst man kan återkomma till kunden, men har inte hänt mig många ggr.

Ja det funderar jag på just nu, och mitt samtal med försäkringskassan ska vi inte ens tala om..megasuck vilket ställe att ha och göra med. Dagisnivå på den kundtjänsten.


Kommentarer
Postat av: Jonte

Helt klart en jävligt lurig fråga..

Kan det ha nå´t med bokföringen att göra ?

2008-09-23 @ 11:25:11
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/
Postat av: Jonna

Säg det...ska nog maila och fråga.Vill ha svar S

2008-09-23 @ 12:33:32
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0