Helg igen och shopping på G

Fast idag är det alla dom där grejerna till bebsisen som man skjutit upp på i det oändliga som ska shoppas. Typ säng,madrass, gardiner till rummet m.m.....japp ligger lite efter och det är inte ens tre veckor kvar tills vi har nytillskottet i vår famn...å va jag längtar!!!

Håll i er nu kära vänner, i torsdags kväll så var jag och Daniela iväg till Nordik som firade 2 år. Hade fått en inbjudan av min gode vän som jobbar där. Man fick även en vis rabatt om man handlade....och vet ni,jag moi alltså KÖPTE INGENTING....det är ju inte klokt, känner inte mig själv just nu. Måste vara den här dvalan som jag går omkring i som gör att inte känner någon lust efter shopping och bara måste ha grejer.
Men lugn, jag tror det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, jag hade köpt Cult skålar om jag hade varit där och fått rabatt ;)

2008-09-28 @ 21:52:43
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0