Ny vecka

Jaha då var det måndag igen. Och jösses vad skönt att man är ledig. Ingrte vidare pigg än, inget kul med snörvlande näsa,bomull i skallen och värk i kroppen. Men tack o lov ser det ut som det börjar ge med sig nu. Ledig en dag till, sen ska man väl orka jobba sina tre dagar den här veckan. Ibland gillar jag mitt jobb =) , lediga dagar mitt i veckan är toppen!

Fast nu ska jag klaga igen....bilen ska in på service den har rullat över 10.000 mil, samt så ska dom göra en kostnadsfri kontroll på bilen inför besiktingen...hur många som läser detta tror på det? Ja visst kontrollen är ju gratis, men sen kommer dom ju komma ut...vi var tvungna att göra si och så,varsågod så här många tusenlappar får du pröjsa...så ser man sina surt förvärvade pengar få vingar och flaxa iväg. 

Ja nä men annars är det en bra start på veckan! 


Kommentarer
Postat av: Jonte

Köp en billigare bil, typ grodan. Den kan man laga själv o det finns delar på biltema ;)

// Jonte

2008-09-02 @ 00:14:59
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jonte...nu vill jag kanske känna mig säker när jag åker bilen med ;)

2008-09-02 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0