Seeeg

Japp äntligen helg igen, och nu är beslutet fattat. Jag jobbar i två veckor till. Sen får det vara. Får kämpa mig till jobbet och det är inget kul.
 Idag sitter maken på flygklubben och har jour, trist värre. (ja jag tycker det iaf) Så vi åker dit en sväng och äter lunch ihop och fikar, det ska man göra på klubben säger dottern. Så vill ni så kom förbi!
Försöka shoppa lite babykläder och nya gummistövlar till dottern. Fötterna växer ju så det knakar.

Nä nu ska jag roa mig med försäkringskassan....jippie...förseningskassan kallas dom ju så fint för med. 


Kommentarer
Postat av: Daniela

Ok, så vilket datum blir det sista då?? Skönt att du får vila upp dig lite innan och förbereda det sista innan babyn kommer.

Apropå sovpåsarna nedan...hade inte du redan köpt den rosa/oranga?? Jag gillar båda...eventuellt den med prickar liiite mer..Bara hoppas det blir en tjeja nu då...;0)

Idag ska vi bara vara hemma och städa...blä!

Kram/D

2008-09-21 @ 07:57:49
Postat av: Jonna

3/10 blir sista datumet jag jobbar, skönt. Så nu är det bara 8 arbetsdagar kvar!

Jo jag hade beställt en, men inte gjort inbetalningen...för jag fick beslutsångest...så jag ska göra en ny beställning. Jag har fattat beslutet nu, blir den med prickar i.



Vi ska oxå städa...urk

2008-09-21 @ 11:12:28
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0