Skador i familjen

Ja jösses här går man omkring och nästan vaggar fram mot slutet av dan, mao behöver man mycket hjälp i hemmet av sin karl. Jaha va tror ni hände i lördags natt då? Jo karl springer ur sängen och rätt in i grinden som vi har i trappen i full fart mitt i natten....ont hade han, det brukar han få när detta händer. Men under söndags eftermiddagen så  hade det inte gett med sig. Och jag tröttnade på att lyssna på svordomarna som kom varje gång han råka vrida till knät. Så iväg åkte vi och släppte av honom på akuten, 4 tim senare plocka vi upp honom igen. Dom: ledbandsskada och blödning i leden, dom fick dränera knäet på vätska. Så nu äter han piller och så får vi hoppas detta har gett med sig inom 5-6 veckor.

Ja vem tror ni fick sitta och monetar ihop spjälsäng och ställa i ordning alla möbler i bebisens rum? Jo...moi! Och idag fick jag montera ner sängen igen..för det var fel mått på sängen och sängen ska tillbaka. Så nu är vi på ruta ett igen vad gäller säng...kul!

Nu är det Janne på ambulansen som gäller (spelat in Sjukhuset) Sen är det nattinatti för Jonna är trött som bara den efter helgen. Ska bli skönt med långledigt i helgen fre-sön!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ajaj bind fast Johan i sängen så han inte går i sömnen fler gånger....

2008-09-09 @ 11:41:55
URL: http://jennie.sjosvard.blogg.se/
Postat av: Satu

Jonna vet du hur ont det gör att skada knät???? Det gör apont!

Du skall se att det löser sig!

2008-09-10 @ 15:19:27
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Satu jag vet väl att det gör ONT....men jag är så less på detta hoppandet ur sängen....det ingick liksom inte i "köpet" går under kategorin dolda fel...har försökt reklamera honom...

2008-09-10 @ 15:47:35
Postat av: Jennie

min mans dolda fel är inte heller dolda längre... Säg till när du hittar reklamationsdisken. Skulle vilja ha en lika dan men inte det måndagsexemplaret jag har nu... :)

2008-09-11 @ 08:11:31
URL: http://jennie.sjosvard.blogg.se/
Postat av: jonte

Åh det kanske är så att ni kvinnor som vanligt inte begriper bruksanvisningen ;)

Ny bil ??



2008-09-11 @ 08:21:42
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/
Postat av: Jennie

hemma hos mig, Jonte är det jag som läser bruksanvisningarna. Det brukar ju vara ett manligt syndrom att det är överkurs att läsa och att man ska prova först-för hur svårt kan det va!?!- sen slutar det alltid med att det är jag (vi kvinnor) som sitter och med bruksanvisningen i handen och gör det själva.

Det du uppfattar som kvinligt med att inte "förstå" bruksanvisningen handlar enbart om kvinlig list: Slippa göra jobbet! :)

2008-09-11 @ 10:02:56
URL: http://jennie.sjosvard.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jennie: Jag tror man får leta i evigheter efter den reklamationsdisken, men försök med hans föräldrar det har jag...men garantin hade gått ut.

Men jag måste säga min är duktig på att läsa instroktuionsboken iaf!



Jonte....du får svar så småningom på bloggen

2008-09-11 @ 12:30:55
Postat av: Jonte

Nänä...

Inga kartor o inga instruktionsböcker. Det är bevisat..

2008-09-11 @ 22:16:05
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0