Super nöjd

Igår var vi och hämtade ut nya bilen, känner oss supernöjda! Volvo V70 2.4 diesel. Premiär turen blev till fjollträsk. När mannen i hushållet körde så kom medelförbrukningen ner i 0,61..bra men när frun i hushållet körde så kom den ner i 0,57!!!! Jag vet vi kvinnor är bättre bilkörare ;) Iaf mer ekonomiska, gasar inte lika glatt på pedalen.
Syftet var att hitta en till bil till hushållet, men dom var inget att ha där uppe. Så det blir till att leta vidare.

Idag är vi hemma för vård av barn, snorigt,febrigt och hostigt värre. Det är ju den årstiden. Hon är så sällan sjuk, det såg jag när jag skulle anmäla vabben....utebetalda dagar till henne hittills i år...2 dagar, det ni. Förra året hade vi 6 dagar totalt. Får man se om nästa barn blir ritkig sjukunge då *S*

Kommentarer
Postat av: Daniela

skönt att hon är frisk...får se sen när du har två barn som smittar varandra fram o tillbaka...;0)

Snygga skor! KÖP!

Jättefin bil! Vill jag prob åka snart! Jag jobbar o sliter o känner mig lite halvkrasslig....får inte bli sjuk nu. Ska på kräftskiva på fredag och dop på söndag...

Kram/D

2008-09-24 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0