Är jag förvånad?

Makens flyg gick kl 06.30 i morse, så nu är dom halvägs ner till El Gouna. Hmmm fortfarande avis. Jaja jag får ju texfree varor iaf, hehe

Jo fick ett sms nu på morgonen, där han skriver att han hade givetvis lagt ner solkrämen och alcogelen i handbaggaget. varför är jag inte förvånad? Det där är min man i ett nötskal. Ja det var ju bara att slänga dom i kontrollen.....150:- rätt ner i sjön. Han hitta ny kräm på terminalen och alcogel fick han en flaska av polaren....man måste ha alcogel där nere om man inte ska få allt för mycket jalla jalla. Dom inhemska pengarna har vandrat från typ kamelfösare till oss turister. Man kan inte ens se vad det är för valör på sedlarna...så tro mig om man känner sig blåst många ggr när man är ute och handlar. (för man måste be dom dryga försäljarna om hjälp)

Kommentarer
Postat av: mamma82

Så typiskt! Är lite sjukt med de där reglerna ibland. Min svärfar blev stoppad i tullen för han hade en nagelsax i handbagaget, inte sax utan sån klipp-grej. Så de beslagtog den, sen när han kom in på tax-free'n så sålde de exakt lika dana där så han köpte en och gick och visa för tullarna, hahaha... Två sekunder senare var de i butiken och plocka bort alla. =)

2009-08-25 @ 11:12:53
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0