Första dan i skolan!

Oj vilken nervös fröken vi hade här hemma på söndags kvällen. Igår var det ju nämligen dags för första dagen på 6-års i skolan. Jösses stora tjejen nu. Det går för fort.
Pirrigt som hon sa, men väl på skolan så gick det jättebra! Som hon sa när hon kollade bak i klassrummet, mamma jag hade glömt bort att du var med *S*

Vi kan iaf återigen konstatera att hon kan prata vår fröken. Kommer inte bli några problem för henne inte, hon måste bara lära sig att räcka upp handen och vänta på sin tur....inte räcka upp handen och börja babbla.

Hon ville stanna längre idag sa hon, för igår var det så kort tid. Och det får hon ju, går 4 timmar om dan nu, Fritids blir det sen när jag börjar jobba igen.


Här står vi och väntar på att fröken ska ringa in alla barnen.


Här sitter dom och lär känna fröken och varann


Glad tjej som springer i vänskapsormen

Kommentarer
Postat av: farmor

Ja jag kan tänka mig vad det pirrade i magen på henne. Men det här är något som passar henne. Hon kommer nog att trivas bra.

Blyg är hon ju inte så hon kommer nog att ha långa utläggningar om hon får. Men att räcka upp handen och vänta på sin tur är inte så lätt.

2009-08-18 @ 12:56:16
Postat av: Anette

Hihi, så söt hon är stora tjejen! Och fina kläder :)

2009-08-18 @ 17:07:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Daniela

Blir ju bara sötare och sötare! Lilla goungen är inte så liten längre =)

2009-08-19 @ 09:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0